Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
大學申請與四技二專申請
May 24th 2013, 07:53

我本人有報真理大學 而且正取 (錄取通知書已經寄來了)

但是我也有上聖約翰科技大學 與 元培科技大學 都是正取
沒有寄報到書
也沒有在時限內寄 正取生放棄通知書

畢業證書也都還沒給 現在只等真理的報到時間公佈

我想上的是真理大學

我想問的是 我會不會因為沒有寄兩所科技大學的正取生放棄信
而導致雙重學籍 而被剝奪真理大學的錄取資格

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    vpnline 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()