Blogtrottr
Mobile01最新文章
[求助]只印黑白跟彩色無關卻不能印
May 30th 2013, 02:56

請教一下,
我有爬文有關列印黑白文件一事,
有人說只印黑白不會吃彩色墨水,
但我已有設定列印時只印黑白,
不過每次印出時還是會印到彩色油墨,
所以四個顏色的墨水夾都會下降,
有時會真的印全黑的字有時會混色或沒印到,
公司用的是滿舊的印表機而且專印傳票而已不需要用到彩色,
剛黃色的墨水夾沒了,
其他三色(藍紅黑)還有墨水但還是不給我印只叫我更換墨水夾,
之前出現這狀況我是直接去買新的墨水夾直接換(貴~~)
還是想知道都設定好印黑白了為什麼還吃彩色墨水呀~~
印表機型號:epson stylus c59
謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    vpnline 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()