close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>木瓜霞吐槽
>木瓜霞吐槽 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
納豆半夜醉愛Selina 妄想人妻亂亂來
Sep 29th 2013, 23:00

納豆(左)跟Selina主持《小宇宙33號》,默契不錯。

納豆日前錄衛視《WOW!侯麻吉》,製作單位事先邀Selina跟安心亞錄影片爆料,Selina透露:「有次半夜2點多,納豆趁我老公熟睡時App我,帶著幾分醉意,然後跟我說他很愛我!」話一講完,大家驚叫連連,納豆趕緊解釋:「不是大家想的那樣,Selina讓我感受到很多人生的光明面,和她合作學到很多事。」


曖昧安心亞

他還搬出陶子澄清:「我也曾在半夜唱歌時,點到陶子姊的名曲《女人心事》,看著歌詞,我突然很感動,隨手拿起手機傳簡訊給她,跟她說我很謝謝她,在半夜教我這麼多事。」
安心亞曾懷疑納豆暗戀她,「以前納豆喝醉酒,不管多晚,都會打電話跟我撒嬌」,2人還約定,若今年28歲的安心亞在32歲時還嫁不掉,納豆就要娶她。


有沒有這麼飢渴啊!

最好安分些

阿霞覺得納豆是不是最近空窗太久,把妹對象竟然換成人妻,而且安心亞還是他哥兒們阿Ken的緋聞女友,建議納豆最好還是安分點,不要亂槍打鳥,以免假戲真做,場面就不好收拾了。


有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    vpnline 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()